Koncern GM spolupracoval od roku 1981 s automobilkou Suzuki a v roce 2000 spolu se pustili do výroby modelu Opel Agila. Tento model se na trh dostal v srpnu stejného roku. U veřejnosti se tento model proslavil, jako městská krabice na kolečkách, díky své karoserii.
Opel Agila první generace měřila pouze 3,54 metrů a její hmotnost činila pouhých něco málo nad 1000 kg. Dokázala převést hravě 4 dospělé a zavazadlový prostor disponoval kapacitou 240 litrů. Agila byl praktický malý vůz do města patřil do skupiny Microvan.

Základní informace
Místo výroby | Polsko – Gliwice |
Karoserie | Microvan |
Vyrobené množství kusů | 433 360 |
Výroba od / do | 2000 – 2007 |
Facelift | 2003 |
Já osobně jsem nikdy tento model neměl rád a dost jsem se mu vyhýbal. Řekl bych, že to bylo díky vzhledu. Byla to takové nepěkná krabice a i samotný interiér nebyl nic extra. V přední části karoserie jsme nemohly přehlédnout velké čtvercové světlomety, které měli mezi sebou malou přední masku s logem OPEL. V samotném předním nárazníku najdete pouze malou štěrbinu pro přívod vzduchu a podle výbavy i přední mlhová světla. Samotná karoserie byla dosti vysoká a také disponovala velkými postranními okny. Agila navíc v základní výbavě obula 14palcová ocelová kola s plastovými krytkami se sadou 14palcových z lehké slitiny. Dveře vozu byly ploché a umožňovaly zákazníkům snazší nastupování a vystupování a za zadními nainstalovala automobilka třetí sadu oken.

Opel Agila první generace, ale u veřejnosti bodovala velmi prostorným interiérem na své městské rozměry. Však v interiéru nehledejte velké množství doplňků, ba naopak. Agila nedisponovala ani žádnou přepichovou výbavou a i přístrojová deska byla taková obyčejná. Samotná sedadla byla výš a každý cestující ve voze měl tím pádem mnoho místa na nohy. Jak už jsem zmínil bez komplikací se zde převezli 4 dospělý, případně 5 na kratší vzdálenost.
Před samotným řidičem byl nainstalovan hranatý sdružený přístroj s informacemi. Základní verze měla velký, půlkruhový rychloměr lemovaný hladinou paliva a teploty motoru. U vyšších výbav automobilka přidala otáčkoměr a měřidla přesunula na pravou stranu panelu. V zadní části jste mohli nalézt dělená sklopná zadní sedadla (50/50) lavice vybavena třemi opěrkami hlavy. Nehledejte zde ani žádný audio systém, pouze elektrická přední okna a manuální klimatizace za příplatek.
Na počátku výroby se pod kapotou modelu Opel Agila objevily dva benzínové motory se zdvihovým objemem 1.0 12v, který byl 3 válcový a disponoval výkonem 43kW/58 kní. Jeho zrychlení z 0 – 100km/h bylo dosaženo za 18s a kombinovaná spotřeba paliva se pohybovala okolo 6,5lit. na 100km. Pak silnější varianta o objemu 1.2 16v disponuje 4 válci a výkon 55kW/75 koní. Zde se Agila dostala z 0 – 100km/h za pěkných 13,5s a spotřeba paliva byla cca 6,3lit. Veškerý výkon se přesouval samozřejmě na přední kola přes manuální pětistupňovou převodovku. Nezávislé zavěšení předních kol a zkroucené nosníky vzadu byly na tak malé městské vozidlo považovány za dostačující a to samé bylo s předními kotouči a zadními bubnovými brzdami. Nadále zde najdete úsporný elektrohydraulitický posilovač řízení.
Jak bylo úvodem zmíněno, jedná se o malý městský vůz a tím pádem se cítí ve městě jako doma. Má skvělý výhled všemi směry a samotné parkování s ním je v naprosté pohodě. Cestování na delší trasy, už tak komfortní není, ale da se to zvládnout.

V roce 2002 se společnost Irmscher rozhodla připravit i pro tento model pár vylepšení a pustila se do díla. Nabídla zadní křídlo, jiné ALU kola, chromovou koncovku výfuku a i drobnosti a změnu samotného interiéru.

V roce 2001 se zákazníci dočkali větší palety výběru barev karoserie a ve 2003 se Opel tento model snažil omladit. Nečekejte velké změny, přesto hlavní změnou z mého pohledu najdete hlavně v modernějších pohonných jednotkách s novou technologii Twinport, která snižuje palivo o 0,2lit. / 100km. Najdete zde 3 benzínové motory a dokonce i jednu naftovou variantu s podporou Turba. Nové benzinové jednotky disponovali technologii Twinport, která snížila spotřebu paliva a dala motorům vyšší výkon (1.0 12v Twinport / 60k, 1,2 16v / 75k, 1.2 16v Twinport / 80k a naftový 1.3 CDTI / 70k). Naftový motor je ten nejmenší v nabídce v koncernu GM, přesto uvedená jednotka pochází od společnosti FIAT a stejně jako benzínové motory splňuje EURO 4 specifikaci. Nadále byla omlazena přední část vozu s chromovou přední maskou. Přední světlomety získali čirou optiku, ale tvar byl zachován. Nové jsou nárazníky a zadní koncová světla. Vyšší výbavy mají v barvě i kliky dveří a zpětná zrcátka. Opel Agila od roku 2003 zákazníkům nabízela čtyři stupně výbav s označením “Essentia”, “Njoy”, “Cosmo” a “Njoy Design-Edition”. Poslední jmenované provedení má dvoubarevný lak a chromované díly karosérie. Na západoevropských trzích jsou součástí sériové výbavy airbag řidiče i spolujezdce, boční airbagy, Pedal Release System (omezuje nebezpečí zranění končetin řidiče při nehodě), ABS, tónovaná skla a elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka. Zadní sedadla se dají sklápět v poměru 60:40.

Nadále Opel i pro tento model připravil audio výbavu v několika verzích a základem bylo 4×20 wattů, 4x reproduktory, střešní anténa apod. Zákazník si mohl vybrat model audia s označení CC20 co vlastně bylo pouze základní rádio s malým info displejem. Pak se do nabídky dostal i model CD30 s modelu Opel Corsa a to obsahovalo třířádkový informační displej a možnost přehrávání CD s podporou technologie MP3.
Opel vsadil na vše a i přestože se jednalo o nejlevnější model dané značky, přesto byl dost oblíben. Nahrávala tomu nízká pořizovací cena, nízké náklady na provoz, minimální ztráta hodnoty, tak bychom mohli stručně zhodnotit výsledek spolupráce Opel-Suzuki.
Opel Agila se vyráběla v závodě Opel, který sídlil v Polsku a konkrétně v Gliwicích. Konec výroby byl v roce 2007 a pak přišel mnohem pěknější nástupce Opel Agila druhé generace s označením B
Rozměry
Rozměry vozidla v mm | |
Délka | 3535 |
Šířka bez / včetně zpětných zrcátek | 1620 / 1940 |
Výška (bez zatížení) | 1695 |
Rozvor | 2360 |
Rozchod přední nápravy | 1420 |
Rozchod zadní nápravy | 1385 |
Poloměr otáčení v m | 10,6 |

Rozměry zavazadlového kufru v mm | |
Délka podlahy po opěradlo zadního sedadla | 580 |
Délka na zemi se sklopeným opěradlem zadního sedadla | 1065 |
Výška nakládací hrany | 655 |
Výška otevření | 940 |
Šířka při montáži kola | 1115 |
Maximální šířka | 1364 |
Šířka otvoru ve výšce linie pásu | 1120 |
Objem zavazadlového prostoru po kryt | 240 |
Objem po sklopení zadních sedadel až k horní hraně opěradla předního sedadla | 700 |
Při sklopení opěradla zadního sedadla pod střechu | 1250 |
Hmotnost a zatížrní náprav v kg | |
Pohotovostní hmotnost včetně řidiče | 1040 |
Maximální povolená hmotnost | 1435 |
Užitečné zatížení | 395 |
Povolené zatížení přední nápravy | 730 |
Povolené zatížení zadní nápravy | 745 |
Povolené zatížení střechy | 35 |
Rozměry ráfků a pneumatik
1 – PZ2 / W2P – 07 / 2000 až 04 / 2007 | Ocelový disk + okracná plastová poklice |
2 – PZ2 / W2Q – 07 / 2003 až 04 / 2007 | Ocelový disk + okracná plastová poklice |
3 – QK0 – 11 / 2005 až 04 / 2007 | Disk s lehkých slitin v provedení 7 dvojpaprsek |
4 – P81 – 07 / 2006 až 04 / 2007 | Disk s lehkých slitin v provedení 5 dvojpaprsek |

Ocelový / ALU ráfek rozměr 4,5J x 14 (4×100 / střed 54,1) | Pbeumatika 155 / 65 R14 – 79T | 1.0 16v Twinport / 1.2 16v Twinport |
Ocelový / ALU ráfek rozměr 4,5J x 14 (4×100 / střed 54,1) | Pbeumatika 165 / 60 R14 – 79T | 1,3 CDTI |

5 – PY7 – 07 / 2000 až 06 / 2003 | Disk s lehkých slitin v provedení 6 paprsek |
6 – PFA -12 / 2001 až 11 / 2004 | Disk s lehkých slitin v provedení 7 paprsek |
7 – PFJ – 07 / 2003 až 06 / 2005 | Disk s lehkých slitin v provedení 6 paprsek |
8 – PFW – 01 / 2004 až 11 / 2004 | Disk s lehkých slitin v provedení 5 paprsek lichoběžníkové provedení |
9 – QU0 – 12 / 2004 až 06 / 2006 | Disk s lehkých slitin v provedení 7 paprsek |


Chladící kapalina
Značení motoru | 1.0 12v ECOTEC | 1.0 12v Twinport ECOTEC | 1.2 16v ECOTEC | 1.2 16v Twinport ECOTEC |
Kód motoru | Z10XE | Z10XEP | Z12XE | Z12XEP |
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 |
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 4,9 | 4,9 | 4,9 | 4,9 |
Značení motoru | 1.3 CDTI | |||
Kód motoru | Z13DT | |||
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 6,1 | |||
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 6,1 |
Barvy karoserií

Motory
Značení motoru | 1.0 12v ECOTEC |
Kód motoru | Z10XE |
Rok výroby | od 2000 |
Emisní norma | EURO4 |
Palivo | benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 stupňová manuální |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 998 |
Vrtání ( mm ) | 72,5 |
Zdvih ( mm ) | 78,6 |
Max. výkon v kW/k | 43 ( 58 ) |
Max. výkon při ot / min. | 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 85 |
Max. točivý moment při ot / min. | 3800 |
Kompresní poměr | 10,5 : 1 |
Max. výkon při ot / min. | — |
Max. rychlost ( km / h ) | 142 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 18 |
Objem oleje v litrech | 3.0 |
Spotřeba motorového oleje (l/1000 km) | 0,6 |
Spotřeba | |
Město | 7,5 |
Mimo město | 5,6 |
Kombinace | 6,3 |
Emise CO2 ( g / km ) | 151 |
Provozní náplně | |
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 4,9 |
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 4,9 |
Motorový oléj s výměnou filtru | 3.0 |
Palivová nádrž | 41 |
Odstřikovače oken – bez odstř. světel | 2,2 |
Odstřikovače oken – s odstř. světel | — |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 44 |
Alternátor | 70 |

Značení motoru | 1.0 12v Twinport ECOTEC |
Kód motoru | Z10XEP |
Rok výroby | od 2003 – 2006 |
Emisní norma | EURO4 |
Palivo | benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 stupňová manuální |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 998 |
Vrtání ( mm ) | 73,4 |
Zdvih ( mm ) | 78,6 |
Max. výkon v kW/k | 44 ( 60 ) |
Max. výkon při ot / min. | 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 88 |
Max. točivý moment při ot / min. | 3800 |
Kompresní poměr | 10,5 : 1 |
Max. výkon při ot / min. | 6250 |
Max. rychlost ( km / h ) | 145 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 12,7 |
Objem oleje v litrech | 3.0 |
Spotřeba motorového oleje (l/1000 km) | 0,6 |
Spotřeba | |
Město | 7.0 |
Mimo město | 5.1 |
Kombinace | 5.8 |
Emise CO2 ( g / km ) | 139 |
Provozní náplně | |
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 4,9 |
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 4,9 |
Motorový oléj s výměnou filtru | 3.0 |
Palivová nádrž | 41 |
Odstřikovače oken – bez odstř. světel | 2,2 |
Odstřikovače oken – s odstř. světel | — |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 44 |
Alternátor | 70 |
Značení motoru | 1.2 16v ECOTEC |
Kód motoru | Z12XE |
Rok výroby | od 2000 |
Emisní norma | EURO4 |
Palivo | benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 stupňová manuální |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1199 |
Vrtání ( mm ) | 72,5 |
Zdvih ( mm ) | 72,6 |
Max. výkon v kW/k | 55 ( 75 ) |
Max. výkon při ot / min. | 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 110 |
Max. točivý moment při ot / min. | 4000 |
Kompresní poměr | 10,1 : 1 |
Max. výkon při ot / min. | — |
Max. rychlost ( km / h ) | 155 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 13,5 |
Objem oleje v litrech | 3,5 |
Spotřeba motorového oleje (l/1000 km) | 0,6 |
Spotřeba | |
Město | 8.0 |
Mimo město | 5,7 |
Kombinace | 6,5 |
Emise CO2 ( g / km ) | 156 |
Provozní náplně | |
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 4,9 |
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 4,9 |
Motorový oléj s výměnou filtru | 3.5 |
Palivová nádrž | 41 |
Odstřikovače oken – bez odstř. světel | 2,2 |
Odstřikovače oken – s odstř. světel | — |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 44 |
Alternátor | 70 |

Značení motoru | 1.2 16v Twinport ECOTEC |
Kód motoru | Z12XEP |
Rok výroby | od 2004 |
Emisní norma | EURO4 |
Palivo | benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 stupňová manuální |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1229 |
Vrtání ( mm ) | 73,4 |
Zdvih ( mm ) | 72,6 |
Max. výkon v kW/k | 59 ( 80 ) |
Max. výkon při ot / min. | 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 110 |
Max. točivý moment při ot / min. | 4000 |
Kompresní poměr | 10,5 : 1 |
Max. výkon při ot / min. | 6200 |
Max. rychlost ( km / h ) | 161 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 13,2 |
Objem oleje v litrech | 3,5 |
Spotřeba motorového oleje (l/1000 km) | 0,6 |
Spotřeba | |
Město | 7,6 |
Mimo město | 5,1 |
Kombinace | 6.0 |
Emise CO2 ( g / km ) | 144 |
Provozní náplně | |
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 4,9 |
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 4,9 |
Motorový oléj s výměnou filtru | 3.5 |
Palivová nádrž | 41 |
Odstřikovače oken – bez odstř. světel | 2,2 |
Odstřikovače oken – s odstř. světel | — |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 44 |
Alternátor | 70 |

Značení motoru | 1.3 CDTI |
Kód motoru | Z13DT |
Rok výroby | od 2003 |
Emisní norma | EURO4 |
Palivo | nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 stupňová manuální |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1248 |
Vrtání ( mm ) | 69,6 |
Zdvih ( mm ) | 82.0 |
Max. výkon v kW/k | 51 ( 70 ) |
Max. výkon při ot / min. | 4000 |
Max. točivý moment v Nm | 170 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1750 – 2500 |
Kompresní poměr | 18,0 : 1 |
Max. výkon při ot / min. | — |
Max. rychlost ( km / h ) | 153 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 15.0 |
Objem oleje v litrech | 3,2 |
Spotřeba motorového oleje (l/1000 km) | 0,6 |
Spotřeba | |
Město | 6,6 |
Mimo město | 4,4 |
Kombinace | 5,2 |
Emise CO2 ( g / km ) | 140 |
Provozní náplně | |
Chladící soustava – s klimatizací – litrech | 6,1 |
Chladící soustava – bez klimatizace – litrech | 6,1 |
Motorový oléj s výměnou filtru | 3.2 |
Palivová nádrž | 41 |
Odstřikovače oken – bez odstř. světel | 2,2 |
Odstřikovače oken – s odstř. světel | — |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 44 |
Alternátor | 70 |

-
-
Pokud chcete podpořit tento web, zde je QR kód pro platbu. Jakoukoliv částkou, podle svého uvážení.
-
Poslední aktualizace webu
27 února 2025
Od založení tohoto webu v roce 2006 do dne 5.5.2015, bylo zde 25 185 návštěvníků.
Od 5.5.2015 – 5.5.2019 – 49 219 návštěvníků.
Od 5.5.2015 – 2.8.2021 – 100 000 návštěvníků.
Od 5.5.2015 – 17.11.2023 – 200 000 návštěvníků.
Rekord denní návštěvnosti byl 430 lidí (30.1.2023)
-
Nejnovější příspěvky
- Deník Aster a info za únor 2025 27.2.2025
- Technická data – Opel Agila A a info o Opel srazu Ostrava Květen 2025 12.2.2025
- Technická data – Opel GT 1968 27.1.2025
- Model X001 Red Ferrari F40 / Deník Astry 2025 12.1.2025
- Technická data – Opel Kadett A 1.1.2025
- Manuál na opravu ostřikovače světlometu – omalovánka Opel – deník 2024 11.12.2024
- Technická data – Opel Kadett B 3.12.2024
- Technická data – Opel Rocks Electric 15.11.2024
- Technická data – Opel Grandland (B) 2024 a Lego Ultimate série 30.10.2024
- Technické data – Opel Frontera C – 2024 (žhavá novinka) 13.10.2024
Deník Astry G / J
- Deník Astry – 2006 / 2007
- Deník Astry – 2008
- Deník Astry – 2009
- Deník Astry – 2010
- Deník Astry – 2011
- Deník Astry – 2012
- Deník Astry – 2013
- Deník Astry – 2014
- Deník Astry – 2015
- Deník Astry – 2016
- Deník Astry – 2017
- Deník Astry – 2018
- Deník Astry – 2019
- Deník Astry – 2020
- Deník Astry – 2021
- Deník Astry G / J – 2022
- Deník Astry G / J – 2023
- Deník Astry G / J – 2024
- Deník Astry G / J – 2025
Manuály Astra J
- Užitečné rady a informace k Astrě J
- Manuály Astra J – aktivování skrytých položek palubního PC
- Manuály – Astra J – Autokamera TrueCam A5s
- Manuály – Astra J – Manuál na výměnu motorového oleje 1.4 Turbo 88kW/120k + 103kW/140k
- Manuály – Astra J – Reset servisního intervalu výměny motorového oleje
- Manuály – Astra J – Manuál na montáž pouzdra na brýle v Astře J
- Technická data – Pojistky – Astra J
- Manuály – Astra J – Nahrání MP3 muziky na USB flash disk do Astra J
- Manuály Astra J – výměna interiérových žárovek za LED
- Manuály – Astra J – Výměna zapalovacích svíček 1.4 Turbo
- Manuály – Astra J – Výměna baterie v klíči
- Manuály Astra J – Kryty zámků a pantů
- Manuály Astra J – Výměna zajišťovacího kolíku dveří za chromovou verzi
- Manuály – Astra J – výměna vyhřívání předního sedadla.
- Manuály – Astra J – Demontáž / Montáž celku blinkru+mlhovka (facelift) 2012 – 2016
- Manuály – Astra J – Výměna autobaterie
- Manuály – Astra J – Demontáž / Montáž rádia a informačního displeje
- Manuály – Astra J – Podrobný popis konektoru autoradia (autorádio A11)
- Manuály – Astra J – Jak u Navi 600 udělat Navi 900 (3D)
- Manuály – Astra J – Seřízení ruční brzdy
- Manuály – Astra J – Demontáž / Montáž řadící páky
- Manuály – Astra J – Voda v motorovém oleji
- Moderní motor vydrží hravě 250tis. km, nevadí mu ani 1100 otáček
- Jak prodloužit životnost TURBA
- Převodovka M32
- Vše okolo TPMS senzorů OPEL / GM a jejich párování – Astra J
- Astra J – projekt chrom doplňky
- Manuály – Astra J – Výměna obalu vystřelovacího klíče
- Manuály – Astra J – Vše okolo chladící kapaliny v motoru
- Manuál – Astra J – Výměna startéru 1.4 Turbo – Děsivý zvuk při startování
- Manuály – Astra J – Výměna klinového (drážkového) řemene 1.4 a 1.4 Turbo
- Manuály – Astra J – Výměna vzduchového filtru
- Manuály – Porucha funkčnosti AFL světlometů
- Manuály – Astra J – Výměna kabinového (pylového) filtru
- Manuály – Astra J – Výměna vyrovnávací nádoby chladící kapaliny
- Manuály – Astra J – Výměna ostřikovače předního světlometu Bi-Xenon + demontáž předního nárazníku
Diagnostika – chybové kódy
Manuály Astra G
- Manuály – Astra G – Výměna baterie v dálkovém ovládání
- Manuály – Astra G – Výměna svíček v motoru 1.4.16v / 1.6 16v Twinport
- Manuály – Astra G – Montáž zadního plastového nadkoli
- Manuály – Astra G – Montáž parkovacích senzorů Opel Astra G – 5 / 3 dveřové verze
- Manuály – Astra G – Výměna manžet řadící káky + ruční brzdy
- Manuály – Astra G – Výměna vzduchového filtru
- Manuály – Astra G – Reset servisního intervalu výměny motorového oleje
- Manuály – Astra G – Výměna kabinového (pylového) filtru
- Manuály – Astra G – výměna originál rádia za jiné + ovládání na volantu
- Manuály Astra G – výměna interiérových žárovek za LED
- Kdy se poškodí ŘJ motoru nejčastěji
- Manuály – Astra G – Výměna rozprašovačů čelního okna za verzi s Insignie A
- Manuál – Astra G – středové světlo s lampičkami
Péče o automobil
Manuály Astra L
STALLANTIS technika
OPEL Grandland X
Astra K
Corsa
Mini domácí LEGOLAND
Výlety
Užitečné odkazy
- Opel Astra G / Zafira A fórum
- Opel Astra H / Zafira B fórum
- Opel Astra J / Zafira C fórum
- Opel fórum (všech modelů)
- Autoservis ASE – Zdenek Dědič – Brozany
- General Motors
- Opel media + PSA skupina
- Originál Opel příslušenství CZ
- Originál Opel příslušenství SK
- Opel návody CZ
- Astra J – 2009 – 2012 online manuál EN
- Opel Astra – Wikipedie EN
- Doopla – originál díly se slevou
- Originál díly s Německa za skvělé ceny
- Vyhledávač obj čísel dílu OPEL
- OPEL mapové podklady do navigací
- Opel E-mobilita