Technická data – Opel Astra K

V září 2015 představila společnost Opel na autosalonu ve Frankfurtu zbrusu nový model Astra K, je menší (5 cm) a lehčí (do 200 kg) ve srovnání s Astrou J. Přestože je zvenčí menší, Opel tvrdí, že je větší uvnitř, než předchozí Astra J. V závislosti na modelu a úroveň výbavy je až o 200 kilogramů – při nejmenších 120 kilogramech – lehčí než jeho předchůdce. Zcela nová architektura vozidla hraje hlavní roli při snižování hmotnosti. Každá součást byla zkontrolována z hlediska kompaktního designu a lehkých materiálů. Poprvé v historii, byla autobaterie uložena na dnu zavazadlového prostoru a opustila motorový prostor. Zcela poprvé Opel zde uvádí 3 válcový turbo motor o objemu 1.0, pak 1.4 16v atmosféru doplněny 1.4 Turbo 4-válec benzínové motory a 1.6 – litrové diesely.

Jednou z inovací v nové Astře jsou právě světlomety IntelliLux LED® Matrix (poprvé v této třídě). Vysoce kvalitní technologie je jasně viditelná v segmentových osvětlovacích jednotkách. Profil standardních halogenových světlometů je shodný, LED jsou zde použity i pro denní svícení a integrované směrovky.

 Obrazovka v přístrojové desce, která se připojuje k Androidu nebo iPhone, je standardem. Tento systém je již k dispozici, jak u Corsa E, tak u Adama. Motory jsou k dispozici s pětistupňovou nebo šestistupňovou manuální převodovkou a nově vyvinutou pětistupňovou poloautomatickou převodovkou EasyTronic 3.0, která je k dispozici pouze pro motor 1.0 Turbo SIDI. Jedinou další dostupnou automatickou převodovkou na začátku výroby je šestistupňový režim s aktivním výběrem, který lze objednat na konci roku 2015, pro 1.4 SIDI Turbo se 150 PS a 1.6 CDTI se 136 PS. Kupující si mohou zvolit Start / Stop systém pro všechny motory jako zvláštní funkci, s výjimkou 1.0 Turbo, který bude mít systém jako standard. Všechny motory jsou nové a nově vyvinutý firmou Opel -1.0 Turbo SIDI, 1.4 Turbo SIDI (který má premiéru v modelu Astra K v roce 2015). Všechny benzínové motory s přeplňovaným benzinem používají systém přímého vstřikování paliva. Motor 1.4 atmosféra 74kW / 100k je také zcela nový a pro Astru K dostačující z hlediska výkonu, má to za důsledek snížení celkové hmotnosti vozu. Benzinové motory doplnily i dvě nejsilnější varianty a to 1.6 Turbo o výkonu 147 kW (200 k) a vznětový motor 1.6 BiTurbo CDTI o výkonu 118 kW (160 k). Dva nejvyšší motory nyly k dispozici pouze ve výbavových lDynamic a Innovation.U zážehového motoru o výkonu 200 k umocňují dvě viditelné koncovky výfuku (BiTurbo viditelná koncovka výfuku). V srpnu 2017 byl představen i motor 1.4 na CNG

Na podrim 2018 automobilka připravila speciální edici výbavy ke 120 letům značky pro všechny modely OPEL, nejen pro Astru K s označením „120“.

Facelift Opel Astra K byl uveden na trh v létě roku 2019, čtyřdveřová limuzína (sedan) se již vyvíjí pouze ve skryté prototypové podobě, ale bohužel stále není uvolňována kvůli převzetí společností PSA Group. Přišlo další nečekané překvapení. Protože nelze do Astry K namontovat techniku od PSA, tak od roku 2020 se montoval zde zcela nový benzinový motor od GM a to objemu 1.2 s Turbem a filtrem pevní částic. Tyto nové 3 válcové motory od GM se vyrábějí v továrně GM Mexiko. Naftový motor je zcela nový od základu o objemu 1.5 CDTi 96kW / 130k. Nadále se objevila nová automatická převodovka od GM a to 9stupňová. I štít řidiče je jiný než doposud, plně digitální a mění se i přední a zadní část vozu. Nadále prochází i částečnou úpravou podvozek Astry K a to díky novým tlumičům a je možné si objednat i nový sportovnější podvozek.

Díky prodeji značky Opel koncernu PSA, tak GM už ani do výroby nedal připravovaný sedan a ani se neobjevila žádná sportovní verze OPC, jako doposud. Pouze připravili odlehčenou variantu OPC Line sériového vozu.

Základní údaje

Místo výrobyGliwice (Polsko) – hatchback / Ellesmere Port (Anglie) – kombi (Sports Tourer)
Karoserie5 – hatchback / kombi (Sports Tourer)
Vyrobené množství kusů915 453 (konec roku 2020)
Výroba od / doSrpen 2015 až duben 2022
FaceliftSrpen 2019
PlatformaD2XX (GM)

Vyráběno 2015 – 2022

Celková délkaCelkova šířka bez zrcátekCelková výška zrcádkaRozvor
Hatchback4370180920422662
Sports Touner4702180920422662
Rozchod vpředuRozchod vzaduCelková výškaZavazadlový prostor
Hatchback154815651485370 – 1210
Sports Touner154815651499540 – 1630

Opel Astra K, má palivovou nádrž na 48 litrů.

Interiér – rozměry kabiny délka
Místo v interiéru podélné:149 cm
Interiér – rozměry kabiny šířka
Šířka ve 2. řadě max.:145 cm
Šířka ve 2. řadě min.:132 cm
Šířka vpředu max.:148 cm
Šířka vpředu min.:130 cm
Interiér – rozměry kabiny výška
Výška pro řidiče max.:105 cm
Výška v 2. řadě sedadel:93 cm
Interiér – rozměry kufr
Délka kufru ve výšce podlahy max.:80 cm
Délka kufru ve výšce podlahy využitelná:78 cm
Délka kufru ve výšce roletky max.:50 cm
Délka kufru ve výšce roletky využitelná:48 cm
Délka pro zavazadla max.:189 cm
Hloubka kufru max.:62 cm
Hloubka kufru min.:60 cm
Objem kufru udávaný výrobcem – základní:370 l
Přepravní kapacita kufru udávaná výrobcem max.:1210 l
Průchodnost kufru na šířku max.:102 cm
Průchodnost kufru na výšku max.:79 cm
Šířka kufru max.:101 cm
Šířka kufru min.:90 cm
Výška dolní hrany kufru min.:69 cm
Ostatní parametry
Průchozí výška pod pátými dveřmi:186 cm

Po faceliftu 2019 – 2022

Od roku 2020 se do Opel Astry K budou montovat zcela nové 3 válcové motory z produkce GM, protože technika PSA zde nejde uplatnit. Více informací o motorech najdete zde.

Chladící kapalina

Chladící kapalinu měníme co 5 let, nebo 150 000 km.

Značení motoru1.6 CDTI1.6 CDTI1.6 CDTI1.6 CDTI1.6 CDTI
Kód motoruB16DTCB16DTEB16DTRB16DTUB16DTH
Chladící kapalina (v litrech)6,26,26,26,26,2

KódRozteč šroubůDoba dodáváníPopis
1 – RRL5 x 10510 / 2015 – 07 / 202015″ Ocelový disk ( 6,0J x 15″ ET 37 ), pneumatiky 195 / 65 R15
2 – RRY5 x 10510 / 2015 – 03 / 202116″ Ocelový disk ( 6,5J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16
3 – PWN5 x 10510 / 2015 – 07 / 202016″ Ocelový disk profilovaný s krytem – 5 paprskový ( 6,5J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16
4 – Q035 x 10510 / 2015 – 03 / 202116″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový ( 7,0J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16
5 – RT05 x 10506 / 2016 – 09 / 202116″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,0J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16
6 – SK85 x 10510 / 2018 – 08 / 201916″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový šedý ( 7,0J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16
7 – PJE5 x 10508 / 2017 – 03 / 201917″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,0J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 215 / 50 R17
8 – RM55 x 10510 / 2015 – 09 / 202117″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17
9 – RM65 x 10510 / 2015 – 03 / 202117″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17
10 – SBO5 x 10510 / 2015 – 03 / 202117″ ráfek s lehlých slitin – 20 paprskový ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17
11 – RSE5 x 10506 / 2016 – 09 / 202117″ ráfek s lehlých slitin – 5 paprskový černý ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17
12 – 5PC5 x 10510 / 2015 – 09 / 202118″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,5J x 18″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 40 R18
13 – SPB5 x 10506 / 2016 – 03 / 202118″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový ( 7,5J x 18″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 40 R18

TCR šampionát

Marcello Lotti a v roce 2014 oznámil vznik víceméně konkurenční série TCR (Touring Car Racing), která měla být nákladově dostupnější. Nicméně stalo se a na start se postavily vozy Seat Leon, Audi TT, Volkswagen Golf, Opel Astra OPC, Honda Civic, Ford Focus ST, Alfa Romeo Giulietta a Subaru Impreza STI, což představovalo velmi pestré pole.

V roce 2016 do šampionátu vstoupila Opel Astra (K) TCR. Podle automobilky byla Astra TCR připravena soutěžit jak v krátkých, tak ve vytrvalostních závodech včetně 24 hodin Nürburgringu. Vůz byl vyvinutý ve spolupráci s Kissling Motorsport z Bad Münstereifel.

Opel Astra (K) TCR 2.0 16v TURBO
Značení motoru
Označení
Rok výroby2015 2018
PalivoBenzín
Palivová soustavavíce botové vstřikování
Převodovka6 st. sekvenční převodovka
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1998
Vrtání ( mm ) EN – Bore86
Zdvih ( mm ) EN- Stroke86
Max. výkon v kW/k250 / 340
Max. výkon při ot / min.6200
Max. točivý moment v Nm420
Max. točivý moment při ot / min.4400
Kompresní poměr
Max. rychlost ( km / h )250
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.
TURBOTurbocharger, Intercooler

Vůz je vybaven přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 330 koní (243 kW) a s maximálním točivým momentem 420 N.m a to při váze 1200 kg. Síla motoru jde na přední kola prostřednictvím šestistupňové sekvence s pádlovým řazením a automatickými meziplyny. Ke zpomalení slouží 378 mm kotouče se šestipístky vpředu a 265 mm disky se dvoupístkovými třmeny vzadu. Stavitelný přední lip a zadní křídlo jsou univerzální díly TCR, elektronické systémy ABS a ESP byly zakázány.

Motory

Za případne nesrovnalosti neručím !!!

Benzinové motory

Značení motoru1.0 Turbo Start Stop
OznačeníB10XFL
Rok výrobyod 2015 / 7
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka5 MA / 5 AT
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)999
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke77,4
Max. výkon v kW/k77 / 105
Max. výkon při ot / min.4500 – 6000
Max. točivý moment v Nm170
Max. točivý moment při ot / min.1800 – 4300
Kompresní poměr10,5:1
Max. rychlost ( km / h )200
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.11,2 / 11,7
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4
Spotřeba
Město5,1 / 5,1
Mimo město3,8 / 3,7
Kombinace4,3 / 4,2
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )99 / 96
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )70 Ah
Alternátor ( A )100
Provozní materiál
Originál olejový filtr12670058
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka12656517

Značení motoru1.2 Turbo Start / Stop
OznačeníF12SHL
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoBenzín
Rozvodynezjištěno
Převodovka6 st. manuál
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1199
Vrtání ( mm ) EN – Bore75.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke90.5
Max. výkon v kW/k81 / 110
Max. výkon při ot / min.2 000 – 3 500
Max. točivý moment v Nm195
Max. točivý moment při ot / min.4500
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )200
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.10,9 / 11,1
Filtr pevných částicGPF (Gasoline Particulate Filter)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4
Spotřeba
Město5,6 – 5,5
Mimo město4,0 – 3,9
Kombinace4,6 – 4.5
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )105 – 102
Astra K – 1.2 Turbo (3 válec)
Značení motoru1.2 Turbo Start / Stop
OznačeníF12SHR
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoBenzín
Rozvodynezjištěno
Převodovka6 st. manuál
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1199
Vrtání ( mm ) EN – Bore75.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke90.5
Max. výkon v kW/k96 / 130
Max. výkon při ot / min.2 000 – 3 500
Max. točivý moment v Nm225
Max. točivý moment při ot / min.5500
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )215
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.10,5 / 10,7
Filtr pevných částicGPF (Gasoline Particulate Filter)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4
Spotřeba
Město5,5 – 5,4
Mimo město4,0 – 3,9
Kombinace4,5 – 4,5
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )104 – 102
Astra K – 1.2 Turbo (3 válec)
Značení motoru1.2 Turbo Start / Stop
OznačeníF12SHT
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoBenzín
Rozvodynezjištěno
Převodovka6 st. manuál
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1199
Vrtání ( mm ) EN – Bore75.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke90.5
Max. výkon v kW/k107 / 145
Max. výkon při ot / min.2 000 – 3 500
Max. točivý moment v Nm225
Max. točivý moment při ot / min.5500
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )220
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.10,3 / 10,5
Filtr pevných částicGPF (Gasoline Particulate Filter)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4
Spotřeba
Město5,5 – 5,4
Mimo město4,0 – 3,9
Kombinace4,6 – 4.5
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )105 – 102
Astra K – 1.2 Turbo (3 válec)

Značení motoru1.4 16v atmosféra
OznačeníB14XE
Rok výrobyod 2015 / 7
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka5 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1399
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,3
Max. výkon v kW/k74 / 100
Max. výkon při ot / min.6000
Max. točivý moment v Nm130
Max. točivý moment při ot / min.4400
Kompresní poměr10,5:1
Max. rychlost ( km / h )185
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.12,3
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4
Spotřeba
Město7,1
Mimo město4,4
Kombinace5,4
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )124
Provozní materiál
Originál olejový filtr12670058
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka12637197

Značení motoru1.4 Turbo
OznačeníB14XFL
Rok výrobyod 2015 / 7
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1399
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,3
Max. výkon v kW/k92 / 125
Max. výkon při ot / min.4000 – 5600
Max. točivý moment v Nm245
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 3500
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )205
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.9,2
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4,5
Spotřeba
Město7,1
Mimo město4,4
Kombinace5,4
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )124
Provozní materiál
Originál olejový filtr12670058
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka12656517

Značení motoru1.4 Turbo Start Stop
OznačeníB14XFL
Rok výrobyod 2015 / 7
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1399
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,3
Max. výkon v kW/k92 / 125
Max. výkon při ot / min.4000 – 5600
Max. točivý moment v Nm230
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 3500
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )205
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.9,5
Filtr pevných částic
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4,5
Spotřeba
Město6,2
Mimo město4,2
Kombinace4,9
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )114
Provozní materiál
Originál olejový filtr12670058
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka12656517

Značení motoru1.4 Turbo
OznačeníB14XFT
Rok výrobyod 2015 / 7
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1399
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,3
Max. výkon v kW/k110 / 150
Max. výkon při ot / min.5000 – 5600
Max. točivý moment v Nm245
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 4000
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )215
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.8,3
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4,5
Spotřeba
Město7,1
Mimo město4,4
Kombinace5,4
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )124
Provozní materiál
Originál olejový filtr12670058
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka12656517
Značení motoru1.4 Turbo – CNG
OznačeníB14XNT
Rok výrobyod 2017 – 2019
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1399
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,3
Max. výkon v kW/k81 / 110 CNG nebo 110 / 150 benzín
Max. výkon při ot / min.5000 – 5600
Max. točivý moment v Nm200
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 3600
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.8,5
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4,5
Spotřeba
Město
Mimo město
Kombinace
Palivová nádrž
Emise CO2 ( g / km )

Značení motoru1.4 Turbo Start Stop
OznačeníB14XFT
Rok výrobyod 2015 / 7
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1399
Vrtání ( mm ) EN – Bore74
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,3
Max. výkon v kW/k110 / 150
Max. výkon při ot / min.5000 – 5600
Max. točivý moment v Nm230
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 4000
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )215
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.8,5
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4,5
Spotřeba
Město6,2
Mimo město4,2
Kombinace4,9
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )114
Provozní materiál
Originál olejový filtr12670058
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka12656517
Značení motoru1.4 Turbo Start / Stop
OznačeníF14SHT
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka7 st. CVT
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1342
Vrtání ( mm ) EN – Bore79.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke91.2
Max. výkon v kW/k107 / 145
Max. výkon při ot / min.1 500 – 3500
Max. točivý moment v Nm236
Max. točivý moment při ot / min.5 000 – 6 000
Kompresní poměr10,0:1
Max. rychlost ( km / h )210
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.9,9 / 10,5
Filtr pevných částicGPF (Gasoline Particulate Filter)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech4
Spotřeba
Město6,3 – 6,3
Mimo město4,3 – 4,3
Kombinace5,1 – 5,0
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )116 – 115
Značení motoru1.6 Turbo
OznačeníB16SHT
Rok výroby
Emisní normaEURO 6
PalivoBenzín
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79
Zdvih ( mm ) EN- Stroke81,5
Max. výkon v kW/k147 / 200
Max. výkon při ot / min.4700 / 5500
Max. točivý moment v Nm300
Max. točivý moment při ot / min.1700 – 4700
Kompresní poměr9,5:1
Max. rychlost ( km / h )235
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.7
Filtr pevných částicNE
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech5,5
Spotřeba
Město8
Mimo město5
Kombinace6,1
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )141
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )
Alternátor ( A )120
Provozní materiál
Originál olejový filtr55594652
Originál vzduchový filtr13367308
Originál zapalovací svíčka55570037

Naftové motory

Značení motoru1.5 Turbo Start / Stop
OznačeníF15DVC
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoNafta
Rozvodynezjištěno
Převodovka6 st. manuál
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1496
Vrtání ( mm ) EN – Bore84.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke90.0
Max. výkon v kW/k77 / 105
Max. výkon při ot / min.1 500 – 2500
Max. točivý moment v Nm260
Max. točivý moment při ot / min.3250
Kompresní poměr15,5:1
Max. rychlost ( km / h )200
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.10,9 / 11,1
Filtr pevných částicSCR (Selective Catalytic Reduction)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město4,2 – 3,9
Mimo město3,2 – 3,1
Kombinace3,6 – 3,4
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )94 – 90

Značení motoru1.5 Turbo Start / Stop
OznačeníF15DVH
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoNafta
Rozvodynezjištěno
Převodovka6 st. manuál
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1496
Vrtání ( mm ) EN – Bore84.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke90.0
Max. výkon v kW/k90 / 122
Max. výkon při ot / min.1 750 – 2500
Max. točivý moment v Nm300
Max. točivý moment při ot / min.3500
Kompresní poměr15,5:1
Max. rychlost ( km / h )210
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.10,3 / 10,5
Filtr pevných částicSCR (Selective Catalytic Reduction)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město4,3 – 4,1
Mimo město3,3 – 3,1
Kombinace3,6 – 3,5
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )96 – 92

Značení motoru1.5 Turbo Start / Stop
OznačeníF15DVH
Rok výroby2019
Emisní normaEuro 6d
PalivoNafta
Rozvodynezjištěno
Převodovka9 st automat
Počet válců3
Zdvihový objem (cm3)1496
Vrtání ( mm ) EN – Bore84.0
Zdvih ( mm ) EN- Stroke90.0
Max. výkon v kW/k90 / 122
Max. výkon při ot / min.1 500 – 2750
Max. točivý moment v Nm285
Max. točivý moment při ot / min.3500
Kompresní poměr15,5:1
Max. rychlost ( km / h )205
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.10,9 / 11,1
Filtr pevných částicSCR (Selective Catalytic Reduction)
Chladící kapalina (v litrech)
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město5,4 – 5,3
Mimo město3,6 – 3,5
Kombinace4,2 – 4,2
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )111 – 109
Značení motoru1.6 CDTI
OznačeníB16DTC
Rok výrobyod 2015
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k70 / 95
Max. výkon při ot / min.3500
Max. točivý moment v Nm280
Max. točivý moment při ot / min.1500 – 1750
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )185
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.12,7
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město4,2
Mimo město3,3
Kombinace3,6
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )95
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037
Značení motoru1.6 CDTI
OznačeníB16DTE
Rok výrobyod 2015
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k81 / 110
Max. výkon při ot / min.3500
Max. točivý moment v Nm300
Max. točivý moment při ot / min.1750 – 2000
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )195
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.11
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město4,2
Mimo město3,3
Kombinace3,6
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )95
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037
Značení motoru1.6 CDTI Start Stop
OznačeníB16DTE
Rok výrobyod 2015
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 automat
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k81 / 110
Max. výkon při ot / min.3500
Max. točivý moment v Nm300
Max. točivý moment při ot / min.1750 – 2000
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )195
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.11
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město3,9
Mimo město3,1
Kombinace3,4
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )90
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037
Značení motoru1.6 CDTI
OznačeníB16DTU
Rok výrobyod 2015
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k81 / 110
Max. výkon při ot / min.3500
Max. točivý moment v Nm300
Max. točivý moment při ot / min.1750 – 2000
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město
Mimo město
Kombinace
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037
Značení motoru1.6 CDTI
OznačeníB16DTH
Rok výrobyod 2015
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k100 / 136
Max. výkon při ot / min.3500 – 4000
Max. točivý moment v Nm320
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 2250
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )205
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.9,7
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město5,4
Mimo město3,7
Kombinace4,3
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )115
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037
Značení motoru1.6 CDTI Start Stop
OznačeníB16DTH
Rok výrobyod 2015
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k100 / 136
Max. výkon při ot / min.3500 – 4000
Max. točivý moment v Nm320
Max. točivý moment při ot / min.2000 – 2250
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )205
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.9,6
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město4,4
Mimo město3,4
Kombinace3,7
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )99
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037

Značení motoru1.6 CDTI Bi-Turbo
OznačeníB16DTR
Rok výrobyod 2015 / 10
Emisní normaEURO 6
PalivoNafta
RozvodyŘetěz
Převodovka6 manuál
Počet válců4
Zdvihový objem (cm3)1598
Vrtání ( mm ) EN – Bore79,7
Zdvih ( mm ) EN- Stroke80,1
Max. výkon v kW/k117 / 160
Max. výkon při ot / min.4000
Max. točivý moment v Nm350
Max. točivý moment při ot / min.1500 – 2250
Kompresní poměr16,0:1
Max. rychlost ( km / h )220
Zrychleni z 0 – 100 km / hod.8,6
Filtr pevných částicANO
Chladící kapalina (v litrech)6,2
Objem oleje v litrech5
Spotřeba
Město5,2
Mimo město3,6
Kombinace4,2
Palivová nádrž48
Emise CO2 ( g / km )111
Elektrická výstroj
Napětí v akumulátoru ( V )12
Kapacita akumulátoru ( Ah )74 Ah
Alternátor ( A )
Provozní materiál
Originál olejový filtr55588497
Originál vzduchový filtr39030321
Originál zapalovací svíčka55570037