V září 2015 představila společnost Opel na autosalonu ve Frankfurtu zbrusu nový model Astra K, je menší (5 cm) a lehčí (do 200 kg) ve srovnání s Astrou J. Přestože je zvenčí menší, Opel tvrdí, že je větší uvnitř, než předchozí Astra J. V závislosti na modelu a úroveň výbavy je až o 200 kilogramů – při nejmenších 120 kilogramech – lehčí než jeho předchůdce. Zcela nová architektura vozidla hraje hlavní roli při snižování hmotnosti. Každá součást byla zkontrolována z hlediska kompaktního designu a lehkých materiálů. Poprvé v historii, byla autobaterie uložena na dnu zavazadlového prostoru a opustila motorový prostor. Zcela poprvé Opel zde uvádí 3 válcový turbo motor o objemu 1.0, pak 1.4 16v atmosféru doplněny 1.4 Turbo 4-válec benzínové motory a 1.6 – litrové diesely.
Jednou z inovací v nové Astře jsou právě světlomety IntelliLux LED® Matrix (poprvé v této třídě). Vysoce kvalitní technologie je jasně viditelná v segmentových osvětlovacích jednotkách. Profil standardních halogenových světlometů je shodný, LED jsou zde použity i pro denní svícení a integrované směrovky.
Obrazovka v přístrojové desce, která se připojuje k Androidu nebo iPhone, je standardem. Tento systém je již k dispozici, jak u Corsa E, tak u Adama. Motory jsou k dispozici s pětistupňovou nebo šestistupňovou manuální převodovkou a nově vyvinutou pětistupňovou poloautomatickou převodovkou EasyTronic 3.0, která je k dispozici pouze pro motor 1.0 Turbo SIDI. Jedinou další dostupnou automatickou převodovkou na začátku výroby je šestistupňový režim s aktivním výběrem, který lze objednat na konci roku 2015, pro 1.4 SIDI Turbo se 150 PS a 1.6 CDTI se 136 PS. Kupující si mohou zvolit Start / Stop systém pro všechny motory jako zvláštní funkci, s výjimkou 1.0 Turbo, který bude mít systém jako standard. Všechny motory jsou nové a nově vyvinutý firmou Opel -1.0 Turbo SIDI, 1.4 Turbo SIDI (který má premiéru v modelu Astra K v roce 2015). Všechny benzínové motory s přeplňovaným benzinem používají systém přímého vstřikování paliva. Motor 1.4 atmosféra 74kW / 100k je také zcela nový a pro Astru K dostačující z hlediska výkonu, má to za důsledek snížení celkové hmotnosti vozu. Benzinové motory doplnily i dvě nejsilnější varianty a to 1.6 Turbo o výkonu 147 kW (200 k) a vznětový motor 1.6 BiTurbo CDTI o výkonu 118 kW (160 k). Dva nejvyšší motory nyly k dispozici pouze ve výbavových lDynamic a Innovation.U zážehového motoru o výkonu 200 k umocňují dvě viditelné koncovky výfuku (BiTurbo viditelná koncovka výfuku). V srpnu 2017 byl představen i motor 1.4 na CNG

Na podrim 2018 automobilka připravila speciální edici výbavy ke 120 letům značky pro všechny modely OPEL, nejen pro Astru K s označením „120“.
Facelift Opel Astra K byl uveden na trh v létě roku 2019, čtyřdveřová limuzína (sedan) se již vyvíjí pouze ve skryté prototypové podobě, ale bohužel stále není uvolňována kvůli převzetí společností PSA Group. Přišlo další nečekané překvapení. Protože nelze do Astry K namontovat techniku od PSA, tak od roku 2020 se montoval zde zcela nový benzinový motor od GM a to objemu 1.2 s Turbem a filtrem pevní částic. Tyto nové 3 válcové motory od GM se vyrábějí v továrně GM Mexiko. Naftový motor je zcela nový od základu o objemu 1.5 CDTi 96kW / 130k. Nadále se objevila nová automatická převodovka od GM a to 9stupňová. I štít řidiče je jiný než doposud, plně digitální a mění se i přední a zadní část vozu. Nadále prochází i částečnou úpravou podvozek Astry K a to díky novým tlumičům a je možné si objednat i nový sportovnější podvozek.
Díky prodeji značky Opel koncernu PSA, tak GM už ani do výroby nedal připravovaný sedan a ani se neobjevila žádná sportovní verze OPC, jako doposud. Pouze připravili odlehčenou variantu OPC Line sériového vozu.
Základní údaje
Místo výroby | Gliwice (Polsko) – hatchback / Ellesmere Port (Anglie) – kombi (Sports Tourer) |
Karoserie | 5 – hatchback / kombi (Sports Tourer) |
Vyrobené množství kusů | 915 453 (konec roku 2020) |
Výroba od / do | Srpen 2015 až duben 2022 |
Facelift | Srpen 2019 |
Platforma | D2XX (GM) |
Vyráběno 2015 – 2022


Celková délka | Celkova šířka bez zrcátek | Celková výška zrcádka | Rozvor | |
Hatchback | 4370 | 1809 | 2042 | 2662 |
Sports Touner | 4702 | 1809 | 2042 | 2662 |
Rozchod vpředu | Rozchod vzadu | Celková výška | Zavazadlový prostor | |
Hatchback | 1548 | 1565 | 1485 | 370 – 1210 |
Sports Touner | 1548 | 1565 | 1499 | 540 – 1630 |
Opel Astra K, má palivovou nádrž na 48 litrů.


Interiér – rozměry kabiny délka | |
Místo v interiéru podélné: | 149 cm |
Interiér – rozměry kabiny šířka | |
Šířka ve 2. řadě max.: | 145 cm |
Šířka ve 2. řadě min.: | 132 cm |
Šířka vpředu max.: | 148 cm |
Šířka vpředu min.: | 130 cm |
Interiér – rozměry kabiny výška | |
Výška pro řidiče max.: | 105 cm |
Výška v 2. řadě sedadel: | 93 cm |


Interiér – rozměry kufr | |
Délka kufru ve výšce podlahy max.: | 80 cm |
Délka kufru ve výšce podlahy využitelná: | 78 cm |
Délka kufru ve výšce roletky max.: | 50 cm |
Délka kufru ve výšce roletky využitelná: | 48 cm |
Délka pro zavazadla max.: | 189 cm |
Hloubka kufru max.: | 62 cm |
Hloubka kufru min.: | 60 cm |
Objem kufru udávaný výrobcem – základní: | 370 l |
Přepravní kapacita kufru udávaná výrobcem max.: | 1210 l |
Průchodnost kufru na šířku max.: | 102 cm |
Průchodnost kufru na výšku max.: | 79 cm |
Šířka kufru max.: | 101 cm |
Šířka kufru min.: | 90 cm |
Výška dolní hrany kufru min.: | 69 cm |
Ostatní parametry | |
Průchozí výška pod pátými dveřmi: | 186 cm |

Po faceliftu 2019 – 2022
Od roku 2020 se do Opel Astry K budou montovat zcela nové 3 válcové motory z produkce GM, protože technika PSA zde nejde uplatnit. Více informací o motorech najdete zde.

Chladící kapalina
Chladící kapalinu měníme co 5 let, nebo 150 000 km.
Značení motoru | 1.6 CDTI | 1.6 CDTI | 1.6 CDTI | 1.6 CDTI | 1.6 CDTI |
Kód motoru | B16DTC | B16DTE | B16DTR | B16DTU | B16DTH |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 | 6,2 | 6,2 | 6,2 | 6,2 |

Disky a pneumatiky
Za případné nesrovnalosti neručím, údaje lze ověřit ve velkém technickém průkazu k vozidlu.
Kód | Rozteč šroubů | Doba dodávání | Popis |
1 – RRL | 5 x 105 | 10 / 2015 – 07 / 2020 | 15″ Ocelový disk ( 6,0J x 15″ ET 37 ), pneumatiky 195 / 65 R15 |
2 – RRY | 5 x 105 | 10 / 2015 – 03 / 2021 | 16″ Ocelový disk ( 6,5J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16 |
3 – PWN | 5 x 105 | 10 / 2015 – 07 / 2020 | 16″ Ocelový disk profilovaný s krytem – 5 paprskový ( 6,5J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16 |
4 – Q03 | 5 x 105 | 10 / 2015 – 03 / 2021 | 16″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový ( 7,0J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16 |
5 – RT0 | 5 x 105 | 06 / 2016 – 09 / 2021 | 16″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,0J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16 |
6 – SK8 | 5 x 105 | 10 / 2018 – 08 / 2019 | 16″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový šedý ( 7,0J x 16″ ET 41 ), pneumatiky 205 / 55 R16 |
7 – PJE | 5 x 105 | 08 / 2017 – 03 / 2019 | 17″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,0J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 215 / 50 R17 |
8 – RM5 | 5 x 105 | 10 / 2015 – 09 / 2021 | 17″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17 |
9 – RM6 | 5 x 105 | 10 / 2015 – 03 / 2021 | 17″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17 |
10 – SBO | 5 x 105 | 10 / 2015 – 03 / 2021 | 17″ ráfek s lehlých slitin – 20 paprskový ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17 |
11 – RSE | 5 x 105 | 06 / 2016 – 09 / 2021 | 17″ ráfek s lehlých slitin – 5 paprskový černý ( 7,5J x 17″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 45 R17 |
12 – 5PC | 5 x 105 | 10 / 2015 – 09 / 2021 | 18″ ráfek s lehlých slitin – 10 paprskový ( 7,5J x 18″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 40 R18 |
13 – SPB | 5 x 105 | 06 / 2016 – 03 / 2021 | 18″ ráfek s lehlých slitin – 5 dvoupaprskový ( 7,5J x 18″ ET 44 ), pneumatiky 225 / 40 R18 |
TCR šampionát
Marcello Lotti a v roce 2014 oznámil vznik víceméně konkurenční série TCR (Touring Car Racing), která měla být nákladově dostupnější. Nicméně stalo se a na start se postavily vozy Seat Leon, Audi TT, Volkswagen Golf, Opel Astra OPC, Honda Civic, Ford Focus ST, Alfa Romeo Giulietta a Subaru Impreza STI, což představovalo velmi pestré pole.
V roce 2016 do šampionátu vstoupila Opel Astra (K) TCR. Podle automobilky byla Astra TCR připravena soutěžit jak v krátkých, tak ve vytrvalostních závodech včetně 24 hodin Nürburgringu. Vůz byl vyvinutý ve spolupráci s Kissling Motorsport z Bad Münstereifel.




Opel Astra (K) TCR 2.0 16v TURBO | |
Značení motoru | — |
Označení | — |
Rok výroby | 2015 2018 |
Palivo | Benzín |
Palivová soustava | více botové vstřikování |
Převodovka | 6 st. sekvenční převodovka |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1998 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 86 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 86 |
Max. výkon v kW/k | 250 / 340 |
Max. výkon při ot / min. | 6200 |
Max. točivý moment v Nm | 420 |
Max. točivý moment při ot / min. | 4400 |
Kompresní poměr | — |
Max. rychlost ( km / h ) | 250 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | — |
TURBO | Turbocharger, Intercooler |
Vůz je vybaven přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 330 koní (243 kW) a s maximálním točivým momentem 420 N.m a to při váze 1200 kg. Síla motoru jde na přední kola prostřednictvím šestistupňové sekvence s pádlovým řazením a automatickými meziplyny. Ke zpomalení slouží 378 mm kotouče se šestipístky vpředu a 265 mm disky se dvoupístkovými třmeny vzadu. Stavitelný přední lip a zadní křídlo jsou univerzální díly TCR, elektronické systémy ABS a ESP byly zakázány.
Motory
Za případne nesrovnalosti neručím !!!
Benzinové motory
Značení motoru | 1.0 Turbo Start Stop |
Označení | B10XFL |
Rok výroby | od 2015 / 7 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 MA / 5 AT |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 999 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 77,4 |
Max. výkon v kW/k | 77 / 105 |
Max. výkon při ot / min. | 4500 – 6000 |
Max. točivý moment v Nm | 170 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1800 – 4300 |
Kompresní poměr | 10,5:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 200 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 11,2 / 11,7 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4 |
Spotřeba | |
Město | 5,1 / 5,1 |
Mimo město | 3,8 / 3,7 |
Kombinace | 4,3 / 4,2 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 99 / 96 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 70 Ah |
Alternátor ( A ) | 100 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 12670058 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 12656517 |


Značení motoru | 1.2 Turbo Start / Stop |
Označení | F12SHL |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Benzín |
Rozvody | nezjištěno |
Převodovka | 6 st. manuál |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1199 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 75.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 90.5 |
Max. výkon v kW/k | 81 / 110 |
Max. výkon při ot / min. | 2 000 – 3 500 |
Max. točivý moment v Nm | 195 |
Max. točivý moment při ot / min. | 4500 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 200 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 10,9 / 11,1 |
Filtr pevných částic | GPF (Gasoline Particulate Filter) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4 |
Spotřeba | |
Město | 5,6 – 5,5 |
Mimo město | 4,0 – 3,9 |
Kombinace | 4,6 – 4.5 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 105 – 102 |

Značení motoru | 1.2 Turbo Start / Stop |
Označení | F12SHR |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Benzín |
Rozvody | nezjištěno |
Převodovka | 6 st. manuál |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1199 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 75.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 90.5 |
Max. výkon v kW/k | 96 / 130 |
Max. výkon při ot / min. | 2 000 – 3 500 |
Max. točivý moment v Nm | 225 |
Max. točivý moment při ot / min. | 5500 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 215 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 10,5 / 10,7 |
Filtr pevných částic | GPF (Gasoline Particulate Filter) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4 |
Spotřeba | |
Město | 5,5 – 5,4 |
Mimo město | 4,0 – 3,9 |
Kombinace | 4,5 – 4,5 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 104 – 102 |

Značení motoru | 1.2 Turbo Start / Stop |
Označení | F12SHT |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Benzín |
Rozvody | nezjištěno |
Převodovka | 6 st. manuál |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1199 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 75.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 90.5 |
Max. výkon v kW/k | 107 / 145 |
Max. výkon při ot / min. | 2 000 – 3 500 |
Max. točivý moment v Nm | 225 |
Max. točivý moment při ot / min. | 5500 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 220 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 10,3 / 10,5 |
Filtr pevných částic | GPF (Gasoline Particulate Filter) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4 |
Spotřeba | |
Město | 5,5 – 5,4 |
Mimo město | 4,0 – 3,9 |
Kombinace | 4,6 – 4.5 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 105 – 102 |

Značení motoru | 1.4 16v atmosféra |
Označení | B14XE |
Rok výroby | od 2015 / 7 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 5 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1399 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,3 |
Max. výkon v kW/k | 74 / 100 |
Max. výkon při ot / min. | 6000 |
Max. točivý moment v Nm | 130 |
Max. točivý moment při ot / min. | 4400 |
Kompresní poměr | 10,5:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 185 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 12,3 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4 |
Spotřeba | |
Město | 7,1 |
Mimo město | 4,4 |
Kombinace | 5,4 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 124 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 12670058 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 12637197 |
Značení motoru | 1.4 Turbo |
Označení | B14XFL |
Rok výroby | od 2015 / 7 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1399 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,3 |
Max. výkon v kW/k | 92 / 125 |
Max. výkon při ot / min. | 4000 – 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 245 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 3500 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 205 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 9,2 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4,5 |
Spotřeba | |
Město | 7,1 |
Mimo město | 4,4 |
Kombinace | 5,4 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 124 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 12670058 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 12656517 |

Značení motoru | 1.4 Turbo Start Stop |
Označení | B14XFL |
Rok výroby | od 2015 / 7 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1399 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,3 |
Max. výkon v kW/k | 92 / 125 |
Max. výkon při ot / min. | 4000 – 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 230 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 3500 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 205 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 9,5 |
Filtr pevných částic | |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4,5 |
Spotřeba | |
Město | 6,2 |
Mimo město | 4,2 |
Kombinace | 4,9 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 114 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 12670058 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 12656517 |

Značení motoru | 1.4 Turbo |
Označení | B14XFT |
Rok výroby | od 2015 / 7 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1399 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,3 |
Max. výkon v kW/k | 110 / 150 |
Max. výkon při ot / min. | 5000 – 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 245 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 4000 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 215 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 8,3 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4,5 |
Spotřeba | |
Město | 7,1 |
Mimo město | 4,4 |
Kombinace | 5,4 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 124 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 12670058 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 12656517 |

Značení motoru | 1.4 Turbo – CNG |
Označení | B14XNT |
Rok výroby | od 2017 – 2019 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1399 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,3 |
Max. výkon v kW/k | 81 / 110 CNG nebo 110 / 150 benzín |
Max. výkon při ot / min. | 5000 – 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 200 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 3600 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | — |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 8,5 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4,5 |
Spotřeba | |
Město | — |
Mimo město | — |
Kombinace | — |
Palivová nádrž | — |
Emise CO2 ( g / km ) | — |
Značení motoru | 1.4 Turbo Start Stop |
Označení | B14XFT |
Rok výroby | od 2015 / 7 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1399 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 74 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,3 |
Max. výkon v kW/k | 110 / 150 |
Max. výkon při ot / min. | 5000 – 5600 |
Max. točivý moment v Nm | 230 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 4000 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 215 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 8,5 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4,5 |
Spotřeba | |
Město | 6,2 |
Mimo město | 4,2 |
Kombinace | 4,9 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 114 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 12670058 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 12656517 |

Značení motoru | 1.4 Turbo Start / Stop |
Označení | F14SHT |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 7 st. CVT |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1342 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 91.2 |
Max. výkon v kW/k | 107 / 145 |
Max. výkon při ot / min. | 1 500 – 3500 |
Max. točivý moment v Nm | 236 |
Max. točivý moment při ot / min. | 5 000 – 6 000 |
Kompresní poměr | 10,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 210 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 9,9 / 10,5 |
Filtr pevných částic | GPF (Gasoline Particulate Filter) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 4 |
Spotřeba | |
Město | 6,3 – 6,3 |
Mimo město | 4,3 – 4,3 |
Kombinace | 5,1 – 5,0 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 116 – 115 |
Značení motoru | 1.6 Turbo |
Označení | B16SHT |
Rok výroby | — |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Benzín |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 81,5 |
Max. výkon v kW/k | 147 / 200 |
Max. výkon při ot / min. | 4700 / 5500 |
Max. točivý moment v Nm | 300 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1700 – 4700 |
Kompresní poměr | 9,5:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 235 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 7 |
Filtr pevných částic | NE |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 5,5 |
Spotřeba | |
Město | 8 |
Mimo město | 5 |
Kombinace | 6,1 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 141 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | |
Alternátor ( A ) | 120 |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55594652 |
Originál vzduchový filtr | 13367308 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |
Naftové motory
Značení motoru | 1.5 Turbo Start / Stop |
Označení | F15DVC |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Nafta |
Rozvody | nezjištěno |
Převodovka | 6 st. manuál |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1496 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 84.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 90.0 |
Max. výkon v kW/k | 77 / 105 |
Max. výkon při ot / min. | 1 500 – 2500 |
Max. točivý moment v Nm | 260 |
Max. točivý moment při ot / min. | 3250 |
Kompresní poměr | 15,5:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 200 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 10,9 / 11,1 |
Filtr pevných částic | SCR (Selective Catalytic Reduction) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 4,2 – 3,9 |
Mimo město | 3,2 – 3,1 |
Kombinace | 3,6 – 3,4 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 94 – 90 |
Značení motoru | 1.5 Turbo Start / Stop |
Označení | F15DVH |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Nafta |
Rozvody | nezjištěno |
Převodovka | 6 st. manuál |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1496 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 84.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 90.0 |
Max. výkon v kW/k | 90 / 122 |
Max. výkon při ot / min. | 1 750 – 2500 |
Max. točivý moment v Nm | 300 |
Max. točivý moment při ot / min. | 3500 |
Kompresní poměr | 15,5:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 210 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 10,3 / 10,5 |
Filtr pevných částic | SCR (Selective Catalytic Reduction) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 4,3 – 4,1 |
Mimo město | 3,3 – 3,1 |
Kombinace | 3,6 – 3,5 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 96 – 92 |
Značení motoru | 1.5 Turbo Start / Stop |
Označení | F15DVH |
Rok výroby | 2019 |
Emisní norma | Euro 6d |
Palivo | Nafta |
Rozvody | nezjištěno |
Převodovka | 9 st automat |
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem (cm3) | 1496 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 84.0 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 90.0 |
Max. výkon v kW/k | 90 / 122 |
Max. výkon při ot / min. | 1 500 – 2750 |
Max. točivý moment v Nm | 285 |
Max. točivý moment při ot / min. | 3500 |
Kompresní poměr | 15,5:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 205 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 10,9 / 11,1 |
Filtr pevných částic | SCR (Selective Catalytic Reduction) |
Chladící kapalina (v litrech) | — |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 5,4 – 5,3 |
Mimo město | 3,6 – 3,5 |
Kombinace | 4,2 – 4,2 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 111 – 109 |
Značení motoru | 1.6 CDTI |
Označení | B16DTC |
Rok výroby | od 2015 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 70 / 95 |
Max. výkon při ot / min. | 3500 |
Max. točivý moment v Nm | 280 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1500 – 1750 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 185 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 12,7 |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 4,2 |
Mimo město | 3,3 |
Kombinace | 3,6 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 95 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) | — |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |

Značení motoru | 1.6 CDTI |
Označení | B16DTE |
Rok výroby | od 2015 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 81 / 110 |
Max. výkon při ot / min. | 3500 |
Max. točivý moment v Nm | 300 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1750 – 2000 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 195 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 11 |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 4,2 |
Mimo město | 3,3 |
Kombinace | 3,6 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 95 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) | — |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |

Značení motoru | 1.6 CDTI Start Stop |
Označení | B16DTE |
Rok výroby | od 2015 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 automat |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 81 / 110 |
Max. výkon při ot / min. | 3500 |
Max. točivý moment v Nm | 300 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1750 – 2000 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 195 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 11 |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 3,9 |
Mimo město | 3,1 |
Kombinace | 3,4 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 90 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |

Značení motoru | 1.6 CDTI |
Označení | B16DTU |
Rok výroby | od 2015 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 81 / 110 |
Max. výkon při ot / min. | 3500 |
Max. točivý moment v Nm | 300 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1750 – 2000 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | — |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | — |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | — |
Mimo město | — |
Kombinace | — |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | — |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) | — |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |
Značení motoru | 1.6 CDTI |
Označení | B16DTH |
Rok výroby | od 2015 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 100 / 136 |
Max. výkon při ot / min. | 3500 – 4000 |
Max. točivý moment v Nm | 320 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 2250 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 205 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 9,7 |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 5,4 |
Mimo město | 3,7 |
Kombinace | 4,3 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 115 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) | — |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |
Značení motoru | 1.6 CDTI Start Stop |
Označení | B16DTH |
Rok výroby | od 2015 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 100 / 136 |
Max. výkon při ot / min. | 3500 – 4000 |
Max. točivý moment v Nm | 320 |
Max. točivý moment při ot / min. | 2000 – 2250 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 205 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 9,6 |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 4,4 |
Mimo město | 3,4 |
Kombinace | 3,7 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 99 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) | — |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |
Značení motoru | 1.6 CDTI Bi-Turbo |
Označení | B16DTR |
Rok výroby | od 2015 / 10 |
Emisní norma | EURO 6 |
Palivo | Nafta |
Rozvody | Řetěz |
Převodovka | 6 manuál |
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem (cm3) | 1598 |
Vrtání ( mm ) EN – Bore | 79,7 |
Zdvih ( mm ) EN- Stroke | 80,1 |
Max. výkon v kW/k | 117 / 160 |
Max. výkon při ot / min. | 4000 |
Max. točivý moment v Nm | 350 |
Max. točivý moment při ot / min. | 1500 – 2250 |
Kompresní poměr | 16,0:1 |
Max. rychlost ( km / h ) | 220 |
Zrychleni z 0 – 100 km / hod. | 8,6 |
Filtr pevných částic | ANO |
Chladící kapalina (v litrech) | 6,2 |
Objem oleje v litrech | 5 |
Spotřeba | |
Město | 5,2 |
Mimo město | 3,6 |
Kombinace | 4,2 |
Palivová nádrž | 48 |
Emise CO2 ( g / km ) | 111 |
Elektrická výstroj | |
Napětí v akumulátoru ( V ) | 12 |
Kapacita akumulátoru ( Ah ) | 74 Ah |
Alternátor ( A ) | — |
Provozní materiál | |
Originál olejový filtr | 55588497 |
Originál vzduchový filtr | 39030321 |
Originál zapalovací svíčka | 55570037 |


-
-
Pokud chcete podpořit tento web, zde je QR kód pro platbu. Jakoukoliv částkou, podle svého uvážení.
-
Poslední aktualizace webu
12 dubna 2025
Od založení tohoto webu v roce 2006 do dne 5.5.2015, bylo zde 25 185 návštěvníků.
Od 5.5.2015 – 5.5.2019 – 49 219 návštěvníků.
Od 5.5.2015 – 2.8.2021 – 100 000 návštěvníků.
Od 5.5.2015 – 17.11.2023 – 200 000 návštěvníků.
Rekord denní návštěvnosti byl 430 lidí (30.1.2023)
-
Nejnovější příspěvky
- (bez názvu) 12.4.2025
- Deník 2025 + Opel Monza + Pojistky Opel Corsa F 31.3.2025
- Astra J 10 narozeniny a nová technická sekce o rozpisu pojistek a jejich typech, velikostech v (A) 16.3.2025
- Deník Aster a info za únor 2025 27.2.2025
- Technická data – Opel Agila A a info o Opel srazu Ostrava Květen 2025 12.2.2025
- Technická data – Opel GT 1968 27.1.2025
- Model X001 Red Ferrari F40 / Deník Astry 2025 12.1.2025
- Technická data – Opel Kadett A 1.1.2025
- Manuál na opravu ostřikovače světlometu – omalovánka Opel – deník 2024 11.12.2024
- Technická data – Opel Kadett B 3.12.2024
Deník Astry G / J
- Deník Astry – 2006 / 2007
- Deník Astry – 2008
- Deník Astry – 2009
- Deník Astry – 2010
- Deník Astry – 2011
- Deník Astry – 2012
- Deník Astry – 2013
- Deník Astry – 2014
- Deník Astry – 2015
- Deník Astry – 2016
- Deník Astry – 2017
- Deník Astry – 2018
- Deník Astry – 2019
- Deník Astry – 2020
- Deník Astry – 2021
- Deník Astry G / J – 2022
- Deník Astry G / J – 2023
- Deník Astry G / J – 2024
- Deník Astry G / J – 2025
Manuály Astra J
- Užitečné rady a informace k Astrě J
- Manuály Astra J – aktivování skrytých položek palubního PC
- Manuály – Astra J – Autokamera TrueCam A5s
- Manuály – Astra J – Manuál na výměnu motorového oleje 1.4 Turbo 88kW/120k + 103kW/140k
- Manuály – Astra J – Reset servisního intervalu výměny motorového oleje
- Manuály – Astra J – Manuál na montáž pouzdra na brýle v Astře J
- Technická data – Pojistky – Astra J
- Manuály – Astra J – Nahrání MP3 muziky na USB flash disk do Astra J
- Manuály Astra J – výměna interiérových žárovek za LED
- Manuály – Astra J – Výměna zapalovacích svíček 1.4 Turbo
- Manuály – Astra J – Výměna baterie v klíči
- Manuály Astra J – Kryty zámků a pantů
- Manuály Astra J – Výměna zajišťovacího kolíku dveří za chromovou verzi
- Manuály – Astra J – výměna vyhřívání předního sedadla.
- Manuály – Astra J – Demontáž / Montáž celku blinkru+mlhovka (facelift) 2012 – 2016
- Manuály – Astra J – Výměna autobaterie
- Manuály – Astra J – Demontáž / Montáž rádia a informačního displeje
- Manuály – Astra J – Podrobný popis konektoru autoradia (autorádio A11)
- Manuály – Astra J – Jak u Navi 600 udělat Navi 900 (3D)
- Manuály – Astra J – Seřízení ruční brzdy
- Manuály – Astra J – Demontáž / Montáž řadící páky
- Manuály – Astra J – Voda v motorovém oleji
- Moderní motor vydrží hravě 250tis. km, nevadí mu ani 1100 otáček
- Jak prodloužit životnost TURBA
- Převodovka M32
- Vše okolo TPMS senzorů OPEL / GM a jejich párování – Astra J
- Astra J – projekt chrom doplňky
- Manuály – Astra J – Výměna obalu vystřelovacího klíče
- Manuály – Astra J – Vše okolo chladící kapaliny v motoru
- Manuál – Astra J – Výměna startéru 1.4 Turbo – Děsivý zvuk při startování
- Manuály – Astra J – Výměna klinového (drážkového) řemene 1.4 a 1.4 Turbo
- Manuály – Astra J – Výměna vzduchového filtru
- Manuály – Porucha funkčnosti AFL světlometů
- Manuály – Astra J – Výměna kabinového (pylového) filtru
- Manuály – Astra J – Výměna vyrovnávací nádoby chladící kapaliny
- Manuály – Astra J – Výměna ostřikovače předního světlometu Bi-Xenon + demontáž předního nárazníku
Diagnostika – chybové kódy
Manuály Astra G
- Manuály – Astra G – Výměna baterie v dálkovém ovládání
- Manuály – Astra G – Výměna svíček v motoru 1.4.16v / 1.6 16v Twinport
- Manuály – Astra G – Montáž zadního plastového nadkoli
- Manuály – Astra G – Montáž parkovacích senzorů Opel Astra G – 5 / 3 dveřové verze
- Manuály – Astra G – Výměna manžet řadící káky + ruční brzdy
- Manuály – Astra G – Výměna vzduchového filtru
- Manuály – Astra G – Reset servisního intervalu výměny motorového oleje
- Manuály – Astra G – Výměna kabinového (pylového) filtru
- Manuály – Astra G – výměna originál rádia za jiné + ovládání na volantu
- Manuály Astra G – výměna interiérových žárovek za LED
- Kdy se poškodí ŘJ motoru nejčastěji
- Manuály – Astra G – Výměna rozprašovačů čelního okna za verzi s Insignie A
- Manuál – Astra G – středové světlo s lampičkami
Péče o automobil
Manuály Astra L
STALLANTIS technika
OPEL Grandland X
Astra K
Corsa
Mini domácí LEGOLAND
Výlety
Užitečné odkazy
- Opel Astra G / Zafira A fórum
- Opel Astra H / Zafira B fórum
- Opel Astra J / Zafira C fórum
- Opel fórum (všech modelů)
- Autoservis ASE – Zdenek Dědič – Brozany
- General Motors
- Opel media + PSA skupina
- Originál Opel příslušenství CZ
- Originál Opel příslušenství SK
- Opel návody CZ
- Astra J – 2009 – 2012 online manuál EN
- Opel Astra – Wikipedie EN
- Doopla – originál díly se slevou
- Originál díly s Německa za skvělé ceny
- Vyhledávač obj čísel dílu OPEL
- OPEL mapové podklady do navigací
- Opel E-mobilita